-/ Sjuk Josefine

Jag och Jörgen for och åt på Max igår,
sen till Kim och såg två filmer! Kommer dock inte ihåg vad dom hette ;p
Så diskade jag oså åt kim! :p

Sen förbi statiol och köpte godis.
Jag har börjat äta godis hela tiden nu. nästan varje dag :o
Så såg vi Silent hill och en annan film, pratade osv..!
Skräck filmer är inet läskiga när man väl ser dom.
men när filmen är klar, det är då allt läskiga börjar. Haha ! lol

Gick och la oss vid 4, vaknade och hade hosta.
Har legat i sängen hela dagen idag.
svettas som fan och ont i kroppen. Sjuk!!
Men känns lite bättre nu, kanske är för treon och alvedonen ?

Missade då träningen idag som jag skulle på, damn..
Men har en till chans på Tisdag och träna, Ska hålla mig hemma tills dess så jag kan vara med då!

Väntar på att Jörgen ska hem från Kim så
ska han hämta upp mig, gillar inte att sova själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0