-/ Frågor, hehe





1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
56kr
2. Vad ser du om du ser åt vänster? mig själv i en spegel :p
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Elin
4. Hur lång är du? 160 typ?
5. Vilken är den senaste filmen du sett? American history X
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: " Avoja "
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vad saken gäller
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade
9. När såg du senast din mamma? Idag, några timmar sen.
10. Icke godkänt i något ämne? yää
11. Mvg i något? Nope
12. När vaknade du idag? Halv tio ;p
13. Vilken är din favoritplats? Hmm.. svårt, jag vet inte ;p
14. Vilken plats föredrar du minst? jag vet inte
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Samma ställe som nu. Nej, i någon lägenhet med någon, Hoppas jag ;p
16. Hur stor är din säng? endast 90cm
17. Vad sover du i? trosor, och bh ibland.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3st typ !
19. Var har du bott/bor? Bara i Luleå. 
20. Tycker du om kinamat? Jo, de är gott. skulle funnits mer vegan/vegeterian mat.
21. Tycker du om kaffe? Yä :p
22. Vad dricker du helst till frukost? kaffe eller vatten
23. Kan du spela poker? Ja, de är väl inte så svårt!
24 Vill du ha barn? Jo, de vore trevligt : )
26. Kan du några andra språk än svenska? Kattspråk, lite eng ;p
27. Har du någonsin åkt ambulans? Yes, i have
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Föredrar inte att bada. Men havet är mäktigt
29. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen,
30. Äger du dyrbara smycken? Nej,
31. Kan du rulla med tungan? Nej, men mkt annat ;)
32. Vem är den roligaste människan du känner? jadu, fåse.. vet inte, Stine maybe ? ;p
33. Vad har du för ringsignal? Nått skumt som var i telefonen när man köpte den.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte vad jag vet.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? 4st hjärtan
36. Kan du byta olja på bilen? nej absolut inte :p
37. Vilken var den senaste boken du läste? Hemlös, läste dock bara halva. ! :p
38. Dansar du i bilen? Har väl hänt ;p
39. När var du i kyrkan senast? imorse? nej, jag vet inte. ett bra tag sen iaf!
40. Hur många hål har du i öronen? 5 st
41. Har du någon piercing? två i tungan, en i läppen. Har även haft i näsan och naveln
42. Har du någon tatuering? Joo, 4 tassar vid höften och några stjärnor i nacken! ska fyllas på, Båda två!! ;)
43. Har du provat droger? Jo, de har jag.
44. Röka eller snusa? Röka
45. Har du pojkvän/flickvän? Aah, min tiger jörgen! ^^
46. Vad är ditt mobil nummer? jag ringer er ;)
47. Vad ska du göra ikväll? Sitta här ett tag, sen sova. fett skönt de lät, ja fyfan.
48. Har du några syskon? 2 systrar.
49. Vad är din favorit färg? Svart är ju bäst. Rött är även fint,
50. Hur många bilder har du på dig själv? Finns massa, haha. inga nya dom senaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :D

2009-08-26 @ 19:26:52
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fin blogg :D



kolla in dagens sötnos! vad tycker du? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/lucas-till.html#comment

2009-08-26 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0