-/ One last breath

Hallå! : )
Har börjat skriva här ganska ofta nu, ganska skönt tkr jag. och bra när man inte har något att göra!
Speciellt när man är sjuk, hehe! Är mycket friskare nu iaf,
Men har så ont i magen, kanske för att
man blir mer kännsligare när man är sjuk? Eller kommer jag ha såhär hela livet ? Haha.

Ser på topmodel och är risig. har legat i sägen hela dagen idag också.
Ska göra grönt te, nyttigt. måste vara med imorn på träningen ju..


Funderar även på att bo hos mamma varannan vecka.
Har ju funderat på de länge, och testat förut. Men det har inte hållt nå länge.
Men då äre ju hur gör jag med katterna mina?
kattungen speciellt.. ska höra med mamma om vi inte kan testa ta dit den iaf..
skulle vara toppen isf!

Annars måste jag tyvär sälja den. kan de bli värre? :( kissen min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0