-/ Sol flicka

Hey,
första dagen på sommar jobbet, rätt så lungt.
inte så farligt faktiskt! =) upp kl 7 imorn, morr...

väntar på att Beck ska börja, ett tag kvar.
köpte fett med godis och såg harry potter och fenixorden igår, det behövdes
eftersom jag o jörgen ska se den nya som kommer ut på fredag typ ;p

jobb imorn, sen kanske svänga förbi marknaden en sväng,
om vi hinner. flytt dags för jörgis : )

måste ta mig i kragen och lägga upp bilder sen canaria fåglarna!!
Morr josse, morr...


PEACE..

Bakom molnen döljer sig solen : )

jag kan inte lova dig att det
går snabbt och lätt.

men jag kan lova dig,
att det kommer

bli bra.

-tess.

Kommentarer
Postat av: tess

<3

2009-07-08 @ 15:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0