- IV

skola snart.
gick och sov vid 2 inatt, lite trött.
men jag klarar mig :o

såg nyss att jag hade skitlite batteri
på min mobil. kan inte gå till skolan
om jag inte har musik.

eftersom jag har en skit tråkig klass.
Jag har alltid turen att få sen sämsta klassen.

Endel pratar som om dom kan allt om droger.
vad är poängen med det? Det är inte coolt någonstans.
Endel är högljuda och vill höras av alla, ha mest uppmärksamet.
Ni är inte bättre än någon annan.
Endel pratar om vem dom spöa i helgen, vilken bra smäll
dom fick in. Säkert var det du som for i backen ist.

sjävlklart att jag inte orkar gå dit.
Det är väl inte så konstigt?
Ska börja praktik några gånger i veckan.
det gör nog att min närvaro förbättras.
hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0