-/ I guess I knew that all along.

Det kommer en tid och plats
då även jag

ska resa mig upp.


hello.
åt middag hos mamma igår.
fast man kände inte sig såå välkommen..

for sen på storheden, hårfärg och ansiktsmask.
förbi björx sen. stannade där ett tag ;p
fick även med mig min röda hårfärg som jag fick av anna!

Elin klippte mitt hår lite, har fått rätt så långt :D (stolt) haha!
färgade det rött ist för den jag köpte ^^. hehe!
rätt så nice ändå! ;p


idag, supa blir det nog. skulle också på stan med elin,
men hon var borta när jag kom hem :(
ska ringa terran o höra vad damen gör,

Peace out.

Kommentarer
Postat av: TESSSSSY!

terran!;) haha.

men du, hör av dig imorgon om du skulle med

på crusing och det!;D ALLRIGT?

för du har ju ingen lur,! peace <3

2009-05-29 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0