-/Men har man handen öppen, rinner allt ut mellan ens fingrar.

Because you´ll never know when it shows up.
Make sure youre holding on.
Cause it could be the one. the one youre wating for.

tomt i huvet. Eller iaf sånt som kan skrivas här ;p
kom just på att jag glömt mina saker hos jörgen. Toppen (Y)

Hade velat veta vem jag är och vad jag har på fem år..

I något soprum med min katt. Inte gått ut skolan, ingenting..
Sitter bara hemma med katten. och inte orkar ta tag i någonting. Borde
ta tag i jobb. Men det är ingen ide, för de finns inga ändå. Blivit av
med medecinen av någon skum anledning, det börjar gå åt helvete.
 Det är lika bra. Har ingen annan förutom min katt då.
Kanske räcker? Elin har flyttat, vet inte vart än. Inte pratat med
henne på några veckor. Väntar på att nått ska hända.
Alla bara pundar, så ids inte umgås med någon. Eller kasnke jag också ska
ta något, bara nån line eller så. Jag och kissen kanske klarar oss så bra såhär. ?


Eller en lägenhet någonstans, neråt i landet kasnke, Med min nuvarande pojkvän, gått ut skolan.
Bara beskymmer uti jobb nu. Eller så kanske vi fått en unge och jag är
mamma ledig? då kan man fixa de senare. Har bytt ut min älskade katt mot en
hund ist! Klarar av att dricka alkohol, så vi ska ha en myskväll med lite vin.
Inte för mycket dock, har ju ungen och passa också! Kanske så kommer
syrran och hennes pojkvän på besök och hälsar på oss 4. Det har gått riktigt
bra för henne. Hon mår bra nu, jag mår bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0