-/ Det som inte dödar mig, gör mig bara starkare.

Hey!
Ska gå och sola, Inte så bra solarium. Men solar man ett par gånger så
blir de resultat ! : )
Ska ta en kopp te sen gå och sova. Har ju städat mitt rum,
så kan äntligen sova i det. Har sovit på elins soffa på dagarna ;p

Om inte jörgen är sjuk så ska vi till stan,
Ta en fika på waynes coffee som vanligt då..
Kanske testar något nytt? Är rädd för att slösa pengar på nått som
kasnke är äckligt.
Ska även svänga förbi och köpa Vanilj te. MUMS, de är så gott. Memories..

Har foto papper. Så om man kopierar ut en bild, så ser de ut som ett foto.
Har gjort de med en bild på mig och jörgen. Ska köpa någon nice ram till den också.

Men då äre pengar.. aahh, det löser nog sig. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0