-/ Frågor..

Kan dina föräldrar lita på dig?
Haha ja, bättre än förut iaf.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Beror på vilket humör jag är på. Men jo, det kan jag väl ^^
Kan du vara på fest utan att dricka?
Jaa, det kan jag. Inte det roligaste, men det går..
Kan dina vänner lita på dig?
Självklart dom kan :)
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Funderar på de, kanske kommer se smutsigt ut med ärr sen de förra hålet, ?
Kan du suga?
klart som fan, jag är kung ;p
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ganska enkelt, har nästan aldrig pengar ;) Haha


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Haha, vem har inte de lixom ?^^
Har du ett syskon?
Två :p
Har du varit full den här månaden?
Nej, inte det :p fuck alkohol..
Har du någonsin haft sex med någon?
Jomenvisst ;p
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Men klart, ingen tvekan på det!
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nej, då hade jag slutat svara.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej. Inte senaste veckan. Hahah, skoja.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Joo,
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Hehe japp
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Joo, har ju min tiger ! ^^
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Funderat och funderat, det vet jag väl redan.
Har du haft sex med mer än tre personer?
Samtidigt eller bara fler än 3? haha
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej, de har jag inte ;p


Vem är din bäste vän?
Vet inte.. ;p
Vem älskar du?
Några stycken, :)
Vem hade du senast sex med?
Eftersom jag har pojkvän så äre han, Haha.
Vem vill du bli full med?
VILL  Tessy :D Kan, de är en annan sak.
Vem pratade du senast i telefon med?
Jörgen, inte mamma för en gångs skull...Tack och lov att hon bararing mig 10ggr idag. inget skämt
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Till Elin
Vem är snällast i världen?
Vettefan, en svår fråga. Alla är väl snälla på olika sätt ;p
Vem vill du prata med?
Ingen, Haha :p
Vem sov du med senast?
Jörgen
Vem såg du full senast?
Pappa,
Vem vet allt om dig?
Ingen, knappt jag själv. Men närmast är väl Elin.
Vem kysste du senast?
Jörgen
Vem kramade du senast?
Jörgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0