-/ <3

Hey, Har haft en jävligt kämpig dag idag! Har haft så ont i magen,
får väl sota för att jag rörde mig lite för mkt igår. Blev att jag tog bussen hem från gammelstad.
Gick från busshålls platsen, (ett jävla helvete) osv.

Håret blev väldigt kort igår.. Vet inte om jag är nöjd, påminner lite om Lotta.
Men det behövdes, mitt hår var inte i bästa kvalite. Nej, fan heller..

Började tänka på Anna, det var jävligt länge sen man såg henne.
Kul att det går bra för henne nu. jävligt kul och höra!
Inget är ju föralltid. Och vill man ha hjälp så finns det, där efter kommer allting bli lättare. Det funkar, det gör det.
Sitt inte bara och vänta på att något ska hända.

Kan inte göra så mycket anant än att hoppas,
Och jag hoppas du bestämer dig för att lägga ner och börja leva igen..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0