-/ Bla blaa bla. Ingen bryr sig egentligen?! Haha

såhär är det alltid, då jag har skola sover jag helst till ett.
När jag inte behöver gå dit vaknar jag kl 8-9 ?! (Okey, inte alltid men det har väl hänt någon gång)

Sov hos jörgen inatt. Så for jag hit när han började jobba.
Dagis, så sött. Hehe..Såg även 2st pärlplattor som han hade lagt i min jacka.
Gud så gulligt, sitter han där med små ungarna och läser, klär på dom osv! HIHI SÖTNOS.

Jamenvisst..Kunde inte somna om sen, Var hungrig. Så sitter med kakor och varm oboy ;p

Typ snö ute, eller frost då. fy.. :( Men ändå ganska härligt,fråga mig inte varförrrr...
Kommer upp mycket minnen när det byts årstid ;P nåja, gud vad jag har babblat.
har inte haft någon och babbla med idag! Katten funkar ju inte så jätte bra. hehe, men vafan.

Godnatt & Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0