-/Saknad gör ondare än blåmärken

fyfan, har städat mitt rum ! Dammsugit och allt, hehe duktigt.
Väntar på att maten ska bli klar, Och sen ska jag ta en dusch, det kommer bli skönt!!!!!!!
Är så förbaskat risig.
Becka ringde och frågade om jag ville komma och sova hos henne, Kanske gör det! :)
Brukar ju inte träffa nå folk längre typ.. Det är lite småtrist,

Imorgon ska jag vara med Elin, inte så
ofta jag träffar henne längre. Vi verkar gå på varsin stig, när vi
alltid gått på samma. Vad var det som hände att du gick vilse ? Men det viktigaste
nu är att du hittar tillbaka till den stigen vi brukar gå. Jag möter dig halvvägs, vi ses!



Det kommer en tid och plats.
då även du ska resa

dig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0