-/Vill ha dig i mörkret hos mig!

Sitter och målar naglarna, röda.. måste måla några lagar för det ska ge färg.. hehe massa aceton
i för de är nästan slut. tusan!!
Har ätit och duschat, samt sett nästan hela Ice age 3. Missade dom 45 minutrerna i början, men whatever..
Bara för att meddela så har mina 3 mål som jag skulle klara av denna vecka, som jag skrev upp i tisdags kasnke? Dom gick rent åt pipan! Haha, är inte förvånad..

Gå på alla träningar - Skrev ett sms och sa att jag slutade.
Gå alla dagar i skolan - Ja, resten av veckan visade jag mig inte ens där.
Äta nyttigt - Har blivit en jävla massa kakor och godis..

Igår hade jag och jörgen en jätte mysig kväll, nåh älskling.
You know i´ll love you til the end of time <3
Ska börja traska dit snart.. eller frågar först om pappa ids köra mig, klart man tar skjuts ist för att gå. Hehe..

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0