-/Beck och pizza..

tjaa..
Vakna ganska tidigt idag, vid 10 typ! Kanske för att vi gick och sov
rätt så tidigt igår. Åt middag hos mamma igår, såg Rent hus. roligt avsnitt det var!
Ska se samma idag kl 16.55. Om de nu är samma som igår ?

Efter det for jag till jörgen, gjorde grönt te med ingefära.
bra när man är sjuk. Äre piggare idag, men det kommer väl tillbaka i guess.
Vi såg två Beck filmer. Mannen utan ansiktet Och Vita nätter.
Ville ju hitta den filmen där grannen säger,


"Nu vet man vem som sköt han, Olof palme. det står på graven! "Sköts av Kyrkorådet" "
Den har jag och Stine sökt hur länge som helst nu.
Vilken jävla film är de från?!

Funderar på att byta storlek på jackan jag köpte. den var lite liten kanske..
men jag vet inte. beslutsånget, haha!
Skulle åka och köpa pizza igår, jätte länge sen jag åt någonstans.
men såklart så hade de ju stängt. bara för att jag ville äta.

Vill äta pizza idag..hade vart fett gottt!
åh, mmmh. haha! Ska fråga pappa om han inte vore jätte snäll
och bjuda mig på en! =)

Ska gå och vila nu, finns inte så mkt annat och göra ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0