-/ chill

Har inte gjort ett skit idag! Rätt skönt, bara suttit vid datan och sett på tv.
Bärbar data så, börjar vänja mig. Dom är ganska sköna ändå! Haha

Ätit pizza ikväll, gott! Och nu väntar jag på att mamma ska sluta jobba så
får jag o frida en polly påse ! ^^ Åker till pappa imorgon, eller blir ju mest att vara hos jörgen!
Ska lägga mig i tid idag, så träffar jag jörgen snabbare. Haha! Och
så är jag pigg och glad imorgon! :) Ska äta bra frukost osv, haha!

Slutar ungefär halv ett imorgon, Så ska jag och mamma åka och sola!
Sen ska jag fixa mig oså! Sen till jörgen, eftersom han kommer hem halv två imorgon!

Sett idol, repris dock. Erik, om ni vet vem? Han gillar jag, han är soft;p
Lite kännsla i det han sjunger, och det är bra tycker jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0