-/ Kläder ?!

hey!! =)
Efter skolan träffade jag jörgen så for vi in till stan och han gjorde hål i tungan, Nice!! :p
Sen åkte jag hem, gjorde mat oså. Har fixat tvätten nu, gjorde aldrig de då jag skulle det. Haha
Fick lite pengar av pappa, så ska köpa ett par spets legging imorrn!! ^^

Väntar på att jörgen ska komma och hämta upp mig.
Måste börja ta dit lite kläder osv, så slipper man åka fram och tillbaka!

Ska packa vad jag ska ha på mig imorgon oså.. Men vad ska jag ta med mig?
Gud, tänk att jag ställer den frågan varje dag. vad enkelt det skulle vara om
man började ha schema på vad man ska ha på sig!
Måndag: blabla
Tisdag: Blablalaaa
osv ! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0