-/ Lilla björn och lilla tiger

tjeena,
Igår hade jag träning till 9!
Så ringde jag tess sen och hon var på björx! Dit skulle jag också,
Missade sista bussen.. så då var det bara och traska. för dit skulle jag bara ! ;p
Men så kunde jörgens bror skjutsa mig så gick bara till stan.
där blev de knas, så tillslut tog vi en taxi hem.

Sov hos tiger, så for hem vid två och så gick vi en promenad med Zeta.
Är nämligen hundvakt för pappa är i sthlm.
Har skurat och dammsugit osv..
tog en dusch och fixade mig. Har tagit en kort promenad med zeta ganska nydligen,
och målat naglarna. Det är på tiden! Haha.

Jörgen åker till cypern på måndag! Så ska till mamma på måndag, hennes vecka!
ska försöka sola så mkt som jag kan så jag också är lite brun då tiger iger kommer tillbaka! ;p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0