-/ River flows in you

hey!
Var på skolan idag, gjorde bara ett matteblad sen fick jag gå hem!
Har lugna dagar dagar på skolan dena här veckan. Imorgon ska jag
bara äta lunch kl 10 med Karin, sen göra några uppgifter i något.

For till stan sen, såg en jacka som jag la undan. likadan som stinas, den är fin! =)
Ska till mamma och hämta pengar snart, sen ska jag till gammelstad!

Har blivit sjukare nu känner jag, förkyld osv. Tusan, är less på att vara sjuk.
Men ska vara med och bygga idag iaf.
Blir väl att åka hem och sova efter den tränignen, får se om jag går till skolan imorgon.
Måste ju trots allt ha dom dära pengarna..





Och du, jag vet att du läser dethär.
vet inte vad jag ska kalla dig.

vi har gått i samma skit men stegen var åt fel håll.
jag borde stoppat och fått dig att vända

om men knappt en ändå gång fick jag dig att tänka om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0