-/ Trött, illamående - bakis

Tjena, är skit trött och jörgen är på krogen.. väntar tills han ska hem så jag
får sova någon gång !!

Vaknade upp och var fett bakis, har nog aldrig vart såhär bakis förut.
fyfan vad jobbigt ;p Låg i sängen till klockan 6! Skulle på hockey med jörgen
och hans bror men de sket sig.
Var med tessy och nå folk igår, först hos josse sen drog vi till lerbecken.
Jörgens gamla lägenhet, hehe.. Det var helt ok! =)

Blev bättre senare på kvällen, Så har vart hos jörgen, dom drack lite oså!
Sen traska jag hem så var de några folk här och elin var inte ens hemma ?!
Skumt, dom trodde typ att jag inte bodde här :D Haha! Danne kom förbi, träffade han
tidigare idag ocskå! KUL ;D Stod och pratade med han ett tag, så länge sen man såg han, hehe.

Har faktiskt gått ända till statiol och tillbak bara för att köpa godis,
som jag sen gav bort, illamående! Nåja, ska lägga mig och vila tills jörgen kommer.
Kommer säkert slockna.. Ha de bra och ta hand om er! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0