-/ Nykeln till äkta vänskap är tillit och ärlighet.

Tjena,! Vaknade precis, Har gick och la mig 10 igår :o Alltså sovit ungefär 15 timmar!!
Har fårr ögoninflamation typ?! Fan avd jobbigt,
Pratade med Tessy igår, gud så länge det var vi sågs :( Känns riktigt sorligt! Vi måste ses någon dag!

Vi passar så bra ihop, vi är så lika men ändå så olika.
Vi kan komprimissa och komma överens, har vi någon gång ens bråkat ?
Nej, bara haft olika åsikter.
Ja, du behöver aldrig tveka på mig, jag finns där, v a d  d e t  ä n  ä r.
Och jag vet att jag alltid kan lita på dig.

det här är inget bullshit snack som alla säger till alla,
this is real.



Ser idol och dricker kaffe.
Imorgon kommer jörgen heemm!!!!!!!!!!! <3 åh vad kul, jag vill aldrig mer
vara ifrån han såhär länge. det funakr bara inte,


Kommentarer
Postat av: T

<3<3<3<3<3

2009-09-20 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0