-/ Dag 3

HEY!
Jörgen ringde vid lunch och berättade en tråkig nyhet, nåh. så
jobbigt när han är så långt ifrån mig just i sånnahär tillfällen! :(

Så jag gick vid tolv för jag inte kunde koncentrera mig så då var de ingen ide
och vara där om jag ändå inte gör något?
Köpte en vit bh från HM, Men hittade ju fan inga hotpants som jag gillade!
Mötet gick great, inte så speciellt.. Kollade vikt, puls längd osvv... ;p Hehe

Jag frida och mamma for en snabbis till storheden, hittade då ett par trosor.
På HM, så irriterande att endel saker inte finns på det andra stället osv. Nåja,
Och så köpte jag en hårfärg, samma färg då som jag har typ. Mellanblond, ljusbrun?
hm ja, nått sånt.

Har precis ätit brocoli och ost soppa, ser på Hells kitchen.
Blir väl bara och slappa ikv, känner inte för att dra ut eller så.

JAG SAKNAR DIG JÖRGEN HEDSTRÖM!
Puss på nosen, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0