-/ Dear Molly

alla motgångar som jag klarar mig förbi,
har gjort mig starkare och starkare.



Sitter och dricker te och äter fenferoni. Gott,
Borde gå och lägga mig.. Har ju skola imorn, Men det är ju 2 1/2 men på tv ;p
Jag och jörgen for till kyrkogården och kikade, sen tog vi en fika på Roasters.
Och storheden en sväng, hittade inget i min storlek så det sket ju sig.

har vart hos Robin ikv, sett Fist of zen 100 gånger.
Är hos jörgen hela tiden, så inte så ofta jag sitter vid datan där..
ser att elin har ätit Magnum temptation, fan har inte smakat den än. måste
ta och göra de, heh.
Kissen är nu hos magnus :( gud så sorligt, ååh. ångest,
har inte träfft på en sån mysig katt förut..
Jag kommer kika förbi där någon gång när Elin åker dit.
Är han inte snäll med kissen så jävlar. men tror molly kommer trivas där bra! i hope so, <3
Ska ta en rök och dricka upp teét sen sova.
ha de bra, Peace.


Hjälp dom unga. tro mig, det kommer att uppskattas.
har själv tagit mig från skiten och lever uppskattat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0