-/ Allt är stängt.....blä

Har precis fixat mig, skulle följa och se när jörgen spelar hockey med sina polare.
Men det hade stängt idag..Sen skulle vi åka och bada, eller simma. faktiskt,
jag är ganska rädd för vatten, känns som att det finns hajar där i. Haha,
men det går över då jag vart i vattnet ett tag. ^^.


men badet hade visst också stängt. Less.. åh.
Har på mig vattenfast mascara, får ju aldig chansen att andvända
den ;p Och jag är sån som faktiskt inte går ut utan smink. Hehe..
Kanske endel tkr det är fjantigt, men jag gör inte det. Bara om jag ska till konsum
eller ngt sånt.

Såå.. Vad ska man göra idag? Vi hade tänkt dra ut och käka. Hade velat
äta kina mat, men har bar 100kr. Vi ser ju vart det blir. Om det blir ngt dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0