-/ Bra dag!

Hej! Var en kamp att ta mig till skolan idag! Men jag gjorde det
iaf, är klar med svenskan och mattan. Alltså 9ans då, så ska börja med
matte A snart. :)
Efter det kom mamma och hämtade mig, så for vi och frida på storheden!
Det var rea på lindex så köpte två leggings för 10kr!
billigt, haha. Har skrattat så himla mkt med mamma, så kul. Vi har blivit ganska
så tajta nu, :) For och tränade sen, tog i lite mer idag, mamma körde med mig ;)
så hoppas på träningsvärk, så skönt.

Ska fixa mig nu och åka in till baan thai och äta med jörgen :)
Är sjukt hungrig, bara ätit frukost. Men det är bara bra, för då
äter jag för alla pengar jag betalat! Sen kl 21 ska vi se Snabba cash,
oh så spännande!

Känner mig glad idag, känns skönt.

/josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0