-/ keep your bullshit lies.

Har inte hänt så mkt idag! Kom nyss hem för att hämta min skinoren,
sen ska jag tillbaka till jörgen! :) Ska väl gå och lägga oss snart,
har ju skola imorgon, faktsitk så jävla skönt. Komma tillbaka till rutinerna
det är faktiskt jävligt viktigt för mig, blir helt förvirrad av att inte ha rutiner.
det trodde ni inte om mig va? Att jag faktiskt är glad att skolan börjar ;)


Jag och zeta gick upp till rinken tidigare ikv, jörgen spelade lite hockey!
Det var kul och kika! Haha zeta som aldrig (tror jag) sett någon åka på skridskor
förut, blev helt galen först. Sen blev hon en aning rädd! Haha..

Sitter med en kopp te, ska släppa ut zeta och traska vidare.
Juste, Johan falk gruppen för särsklida insatser var ju på 4an kl 21.00
ikväll, har redan sett den. Den är skitbra ! (Y) :)
Nästan som beck, men mycket bättre. lite mer verkligare
tycker jag.


Imorgon kommer Elin hem, hon har
vart i piteå med en polare ! =) Kul att ha henne tillbaka..<3

Kommentarer
Postat av: mmautildah

hehe jaså oekj

jag gör inte mkt svarar på kommentarer typ.

2010-01-11 @ 12:35:30
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0