-/Kort på nautilus

Första skoldagen var jävligt jobbig, orkade knappt kliva upp!
Tog mig dit iaf, fast var bara på en lektion. Fast har ju bara 2,5 lektioner.
For hem och vilade, var så jävla trött. men då kom jörgen, så klev
upp och gjorde mat osv.. Haha.

Har vart och tränat på Nautilus med mamma! Har bokat en tid på torsdag
då vi ska göra ett schema för mig oså! :)
kostar ju bara 2800kr för ett årskort,
det är billigt. Kostar väl ungefär
dubbelt så mkt på Helex eller Inpuls ? Gillar nautilus bättre, känns inte lika "öppet"
och det är typ bara snobbar, hur väl tränade som helst som drar på inpuls!

Plus att man får ju simma också, på pontus om man tränar på nautilus.
får man ifs också på helex, men bättre på pontus ^^ hemtrevligare! Haha
Dom har ju fått så fint där, efter tränignen kan man bara ta en fika eller så.
ja gud så bra, Hehe ! ;p
 
Elin kom ju hem, hon ligger och sover. Ska göra nå mat åt henne,
så hon får äta lite. hon kommer säkert bli arg när jag väcker henne med
mat, men det får hopn bli! nu bestämmer jag

Kommentarer
Postat av: Linaaaa : )

hallå tänkte ringa dig idag angåeende gymkort men nu ser jag ju;) haah :)

2010-01-12 @ 08:27:16
URL: http://marianova.com/users/linaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0