-/Let it die,

Hey! Vaknade för ett tag sen, såg att klockan var 13 så kände mig tvungen
och gå upp! Stine sover fortfarande och elins d ata är paj, säkert
allt damm som förstört den! Haha, gud så ledsen hon kommer vara då
hon får veta det! Sitter iaf på pappas data, oskönt :s

Har städat lite, Haha inte så ovanligt. I förrgår då pappa kom hem
kl 2 på natten så stod jag med skurhinken i högsta hugg,

Pappa: Hahahah, herrgud josse.
Jag: Vad? Hah..?
Pappa: Klockan är två på natten och du står och skurar? :D Hahaha.
Pappa: Du har väl inte hållt på hela kvällen med att städa?
då måste jag ju nästan ta dig till sjukhuset och se vad de är för fel
på dig! Haha.
Jag: Nej, hahah det har jag inte. Bara den senaste timmen, eller två.

Hade tänkt åka och sola med mamma idag, så skulle hon slinga mitt
hår också! Men ska till jörgen och äta middag vid halv fem! :)
amanda har lärt mig och lägga upp bara låten, utan rutan
så ska göra det nu, hahah kul :D Tack btw! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, eller hur? :D När man kom ut så var allt grått och fult :o Men man vet ju aldrig vad det finns för planeter där ute ;) hahahha



Nej det är inte så svårt när man vet hur man ska göra, hehe vsg :p

2010-01-04 @ 15:10:19
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0