-/lördag kväll

Kom på att vi har ju faktiskt lov. herregud, det hade jag glömt bort. Haha.
När hade vi skola sist? När fan börjar den igen?


Haft skit ont i magen i går kväll. Borde få morfin utskrivet!! Hahah..
Har precis käkat, och ska gå och sola oså. Funderar på om jag ids åka till
örnäset, Elin o tessy skulle dit. Jörgen skulle också följa med, men somsagt.. pallar man ?

Hade visst redan sett 1408, tycker den filmen är så komplicerad. Man måste verkligen
tänka hela tiden. Men den är väl helt ok! Tycker The shining är bättre, har alltid
tagit fel på dom två. Den handlar också om nå hotel ;p

Elin skulle göra om min blogg, men hon gör ju aldrig det.
klart man inte ids lägga 30min av sin dyrbara tid på att hjälpa mig?
Nejnej, det går inte för sig.

Såå.. Ska man palla sig ut och härja med bussarna?
Eller ska man bara sitta inne och ta det lungt?
behöver någon som bestämmer saker till mig om jag
inte kan det själv, jörgen kan då inte det. hehe..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi hyrde väl 1408 för länge sen? Tycker den är bra :D

2010-01-03 @ 13:52:50
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0