-/ Mia törnblom

Har precis läst klart boken Skadad, den var riktigt bra!
Ska börja läsa en annan bok nu som jag lånat av mamma.
Så dumt av Mia törnblom.
Har börjat tycka att det är kul att läsa, kan vara för att
jag kan koncentrera mig bättre än vad jag kunde förut.



Mia Törnblom hade en lycklig barndom och var den förnuftiga, populära
och söta tjejen som alla tyckte om. Men även om självförtroendet var bra,
så saknades den inre tryggheten, vissheten om att hon dög precis så som hon
var. Viljan att bli smal ledde till att hon provade bantningstabletter som innehöll
amfetamin och snart var hon fast i drogträsket.


Hon har även en bok som man ska få bättre självkänsla,
där man läser vad andra säger och tycker så fyller man även själv
i vad man känner oså.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon är bra ^^ Har en bok med henne som heter typ "självkänsla nu".

2010-01-17 @ 01:59:24
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0