-/ Simmat ;p

Hej! Har precis kommit hem, jag och jörgen har vart och simmat och solat
på Pontus, 45kr för det bara. Det är väl billigt? ;p Trodde fan inte
att det skulle vara så jobbigt och simma, herregud. mina ben efter det..

Var inte så läskigt och simma, bara första gångerna man kom på det
djupa, så ser man mörka grejer i vattnet, uuh. Haha :D Men det gick över
efter ett tag. För nått år sen skulle jag aldrig gått ner i det vattnet, aldrig. Haha..

Känner mig riktigt hurtig!! Tränar aldrig eller gör ngt sånt.
Men det är faktiskt skönt, bra för både kropp och själ.

Mamma har kort på Nautilus, men tränar nästan aldrig där.
Skulle inte jag kunna sno hennes kort och börja träna där?
Skulle dom märka att det inte var mitt eller? ^^

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

jag gymmar på nautilus och antar att de kör på samma grej på varje.. När jag typ "drar" mitt kort så visas det en bild på mig på skärmen.. så de kan märka



Kolla in *2009's VACKRASTE!* Tårarna kmr bara rinna.. </3 http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-vackraste.html#comment

2010-01-09 @ 00:08:50
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad görs? :)

2010-01-09 @ 14:06:10
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0