-/ Söndag

Söndag idag, betyder alltså skola imorgon! Hehe..Ska nog beställa
lite böcker imorgon då, till skolan alltså. Får beställa några böcker till
skolan som jag får läsa. Eftersom jag inte läser skolans böcker, dom är
så kassa. Haha.
Något tips på någon bra bok? Måste dock vara sanna!

Boken jag skulle börja läsa, så dumt. Jag läste några sidor,
men bestämde mig för att inte läsa den. Kändes äckligt när det
bara stod någonting om droger osv..Nej ush..

Kom ganska nyss hem! Ska fixa mig lite oså, sen ska jag upp
till jörgen igen och fika! :) Hans mamma har fyllt år så! grattis : )



Alexisonfire - get fighted

Kommentarer
Postat av: Amanda

En av dom bästa böckerna ever, en självbiografi då :P "Mamma sa att jag var sjuk".

2010-01-17 @ 18:52:07
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0