-/ Söndag..


Har precis vakant, Vaknade i morse med en hemsk dröm. Kände mig ledsen och
orolig då jag vaknade. Kunde nästan inte somna om för jag låg och funderade
över den där drömmen. Kändes så verkligt.

var vaken till 5 igår! Var hur länge sen som helst sen jag var
vaken så länge, haha! Det kanske stämmer att jag och jörgen börjar lika mamma
och janne? Dom sitter mest hemma, går och lägger sig 9 varje kväll typ ;) Haha!

Käkar fil, ska försöka bara äta flytande eller saker som intebehövs tuggas så mkt!
i två veckor, ska se om det blir bättre för magen. Jobbigt och skippa mina mackor,
lever ju nästan bara på mackor ;) Haha, men någon macka då och då gör väl inget? :D

Stine skulle sova här ikv, så länge sen jag var med henne :)
ska dricka upp kaffet så jag piggnar till och ta en dusch..

Adjö allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0